wtorek, 18 lutego 2014

Martina Stoessel - Fan podarował mi swoje serce - Fun Club

    Kolejna porcja informacji o Martinie Stoessel. Tym razem musimy wziąć pod lupę Fun Club.

                                                                     Fun Club Nr 3

                                CZYTAJ DALEJ ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ !!

FAN PODAROWAŁ MI SWOJE SERCE



Gwiazdy zarabiają fortunę, podróżują po całym świecie i przyjaźnią się z innymi sławami. Największą przyjemność sprawiają im jednak fani. Gwiazdy ich po prostu uwielbia ją! "Moi fani są najlepsi", upiera się Martina Stoessel (16.l), gwiazda serialu "Violetta". "Po prostu dają mi więcej energii niż wszystkie kawy na świecie". Gwiazda ma świadomość, że to właśnie fanom zawdzięcza popularność. Dlatego stara się im odwdzięczyć. Nieraz całymi godzinami rozdaje autografy lub pozuje do zdjęć. "Kiedy widzę, jaką radość im sprawiam, od razu zapominam o zmęczeniu", mówi. Co ciekawe, fani nie pozostają jej dłużni. Po każdym koncercie ochroniarze zbierają ze sceny torby listów, kwiatków czy pluszaków, którymi fani postanowili ją obdarować. Na Martinie największe wrażenie zrobił zeszyt z wierszami miłosnymi i jej portretami. "Wzruszyłam się. Wiem, ile trudu kosztowało tego chłopaka namalowanie aż tylu rysunków. Czytając jego wiersze, miałam wrażenie, że podarował mi swoje serce!", twierdzi Martina. Fan nie zostawił na siebie namiaru, więc gwiazda nie mogła mu podziękować. Kto wie, może kiedyś przeczyta ten artykuł i zrozumie, jak wielką przyjemność sprawił swojej idolce?

                       DODATKOWODodatkowo nasza Tini pojawiła się na stronie zatytułowaną FOTY I PLOTY, znajdziemy również o niej wzmiankę na stronie zatytułowanej Najpiękniejsze wyznania miłości! A również znajdziemy Tini, Lodo i Albę mówią o makijażu.

                                              Zakochana w Europie
    Martina świetnie się bawi na naszym kontynencie. I chyba polubiła myszki...

                               

                                MARTINA WCALE NIE BOI SIĘ MYSZY!

Martina Stoessel (16l.)powiedziała kiedyś, że nie przepada za gryzoniami. Jednak podczas wycieczki do Disneylandu pod Paryżem gwiazda pozowała do zdjęć z myszkami Miki i Minnie. Koledzy z serialu "Violetta", Diego Dominguez (22l.) i Jorge Blanco (22l.), wyciągnęli ją później na tor przeszkód oraz przejażdżkę wagonikami z filmów o Indiana Jonesie. "Dziewczyna piszczała ze strachu", zdradził Diego. Ciekawe, czy sam się bał!

                           NAJPIĘKNIEJSZE WYZNANIA MIŁOŚCI
                             Martina Stoessel i Peter Lanzani
Zakochana gwiazda serialu "Violetta"(16l.) sporo podróżuje. Ze swoim chłopakiem (23l.) kontaktuje się przez Twittera. "Kocham cię", wyznał jej Peter. "Strasznie za tobą tęsknię", odpisała Martina. 

                              

                                       KIEDY ZACZĄĆ SIĘ MALOWAĆ

                                         

Nie ma czegoś takiego jak wiek, w którym należy zacząć robić makijaż!
Na przykład Martina Stoessel (16l.) uczyła się tego już w dzieciństwie! "Kiedy byłam mała, śpiewałam i tańczyłam przed lustrem. Uwielbiałam też malować się jak mama. Tak przygotowywałam się do grania w filmach", wspomina aktorka. Lodovica Comello (23l.) pierwszy raz pomalowała się jako 13-latka, a Alba Rico (24l.) zrobiła to w wieku 10 lat!

                                           KTO JEST TWOIM IDEAŁEM ?


              

                       Możecie również znaleźć horoskop z Lodovicą, Mercedes i Jorge

                             W tym numerze także możecie znaleźć plakat z Martiną

                                
Niestety nie pokaże wam jak wygląda cały plakat bo gazeta nie zmieściła się do skanera. Ale zdjęcie pochodzi z jednej sesji.

                  Co wy na to ?? Podzielcie się swoimi opiniami na temat artykułów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz