wtorek, 10 grudnia 2013

Płyta Universo - Lodovica Comello [Recenzja]

Od kilku godzin jestem szczęśliwą posiadaczką płyty Universo :) A wszystko to dzięki Viloverce
Gdyby nie ona to wcale nie miałabym tej płyty :) Dlatego chciałabym jej bardzo mocno podziękować Dziękuję ci Bardzo Bardzo mocno :)
Zaczynajmy !!

                                   CZYTAJ DALEJ !!



Jak listonosz przyniósł mi paczuszkę myślałam że może to coś innego. Ale rozpakowuję i patrzę nie to płyta :) Nie mogłam w to uwierzyć że w końcu trzymam w ręku Universo :)

Pierwsze wrażenie - Okładka
Jest przejrzysta cała niebieska. Na niebieskim tle znajduje się zdjęcie Lodo :) I wyraźny napis Lodovica Comello Universo
Nie ma tu zbędnych duperelek. Dlatego też okładka jest przejrzysta !! Okładka wygląda właśnie tak:

                               

W środku płyta wygląda równie przejrzysta bez zbędnych detali :) Napis Lodovica Comello Universo. I również znaczek Sony Music

                                    

Na odwrocie oczywiście znajduje się spis piosenek :) Płyta zawiera 9 utworów

                                       

                                                            Utwory:
                                                           1.Otro Dia Mas
                                                            2.Solo Musica
                                                            3.Para Siempre
                                                            4. Universo (Spanish) [kliknij]
                                                            5.La Costa Mas Linda
                                                            6.Una Nueva Estrella
                                                            7.I Only Want To Be With You [kliknij]
                                                            8.Universo (instrumental) [kliknij]
                                                            9.Universo (unplugged) [kliknij]

                                                               Tłumaczenie tytułów:
                                                        1.Kolejny dzień więcej
                                                        2.Tylko Muzyka
                                                        3.Na Zawsze
                                                        4.Wszechświat (Spanish) [kliknij]
                                                        5.Najpiękniejsza rzecz
                                                        6.Nowa Gwiazda
                                                        7.Chcę być tylko z tobą [kliknij]
                                                        8.Wszechświat (instrumental) [kliknij]
                                                        9.Wszechświat (unplugged) [kliknij]

Do płyty jest dołączona książeczka z tekstami w której znajdziemy teksty wszystkich piosenek

                                     

                                                 

                                                  

Postaram się przetłumaczyć każdą piosenkę z płyty Lodo :) Jeżeli śledzicie naszego bloga regularnie to wiecie że pojawiło się już tłumaczenie Universo i I Only Want To Be With You 

Moje osobiste wrażenie po odsłuchaniu płyty jest nie do opisania. Powiem wam kochani że zakochałam się w tej płycie od pierwszego usłyszenia :) Nawet moja koleżanka która nie ogląda Violetty i nie zna Lodo stwierdziła że płyta jest świetna :)

Posłuchajcie wszystkich piosenek z płyty :) Sami Oceńcie !!

       

       

                     

        

                      

        

        

Mam nadzieję że recenzja wam się podoba :) Chciałam na sam koniec jeszcze raz podziękować dla Viloverki za kupienie mi płyty :)

Jeżeli macie jakieś pytania to kierujcie je na blogowego aska lub piszcie w komciach :)

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę :D
    A ja myślisz w sklepie ile by kosztowała ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem :p w hiszpani plyta za normalna cene kosztowala ponad 60 zlotych wiec nawet gdyby byla w polsce to na pewno nie mniej ;) ale jak ja sie coesze ze ja mam!! :)

      Usuń
  2. Płyty są do kupienia w sklepie internetowym empik

    OdpowiedzUsuń