środa, 3 lipca 2013

Pamiętniki Violetty

Teraz trochę o pamiętnikach Violetty.

1. Sekretnik Violetty


Gdzie kupić?
Można bez problemu zakupić go na allegro lub w empiku.

Cena:
Nie więcej niż 30 zł.

Krótki opis:
Sekretnik w którym znajdziemy mnóstwo quizów, zagadek, opisów postaci i trochę kartek do zapisywania.

2. Oryginalny pamiętnik Violetty



Gdzie kupić?

Cena:
To zależy ;)

Krótki opis:
Na pierwszej i ostatniej stronie rysunki Violetty. Reszta kartek pusta, lekko zdobiona po bokach. W całosci do zapisywania.

3. Pamiętnik Violetty od Walt Disney Company.



Gdzie kupić?
Niestety można go zdobyć jedynie w konkursach i innych promocjach Disneya.

Cena:
-

Krótki opis:
Bardzo podobny do pamiętnika Violetty. Wewnątrz zdjęcia oraz puste kartki do zapisywania.

I jak?  
Macie któryś z tych pamiętników?
Ja mam ten drugi i naprawdę warto go zakupić. Jest świetny ;)

Bajjj ;)


8 komentarzy:

  1. jak zdobylas ten pamietnik i dzieki czemu prosze powiedz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go sprowadziłam z Argentyny ;/ Ale można go kupić też tutaj na allegro ( sprowadzony ;) )

      http://allegro.pl/oryginalny-pamietnik-violetta-z-argentyny-hit-i3621440345.html

      Usuń
  2. ja mam ten pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam podobny do drugiego tylko bez napisu Violetta u góry i z fioletowym kwiatkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ten 1(fajny) dostałam na wigilię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będe kupowała najorginalniejszy pamiętnik niema go ty ja go kupuję za 125zł dużo no ale jest super nie ma napisu violetta a ten napis zawszę mnie wkurzał i ma wystający fioletowy kwiatek jak viola ale się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są z Hiszpani. Przywiozłam takie z tamtąd :D

      Usuń
    2. A gdzie można kupić oryginalny pamiętnik taki jak ma viola w serialu ?

      Usuń